[Karty] Pani Ilonka je momentalne neprzitomna :)

Piotr J. Ochwal karty@listy.icm.edu.pl
Mon, 8 Sep 2003 22:05:54 +0200


Nieaktualny numer zastrzegania kart Pekao SA

gazeta.pl
Aleksandra Krzyżaniak 08-09-2003, ostatnia aktualizacja 08-09-2003
21:39 

Pekao SA zmieniło numery Centrum Kart i Czeków, nie poinformowało
jednak o tym fakcie swoich klientów. Wybierając numer wydrukowany na
karcie identyfikacyjnej, dodzwonimy się do prywatnego mieszkania.

Naszej czytelniczce - pani Beacie (zastrzega sobie anonimowość) -
bankomat wciągnął kartę. Postanowiła więc zastrzec ją w Centrum Kart i
Czeków (CKC) Pekao SA. Kiedy zadzwoniła pod numer podany na bankowej
karcie identyfikacyjnej, usłyszała: "Cześć, tu Ilonka. Nie ma mnie w
domu. Zostaw wiadomość, a na pewno oddzwonię".    

- Przecież takich telefonów używa się w awaryjnych sytuacjach! Czy po
stracie karty mam ruszyć na poszukiwanie pani Ilonki!? - denerwuje się
nasza czytelniczka.  

Operator infolinii banku poinformował ją, że numer, pod który
dzwoniła, jest nieaktualny (Pekao SA zmieniło telefony i siedzibę
CKC), a ona ma starą kartę. - Jak to starą, skoro karta
identyfikacyjna nie traci ważności? - dziwi się pani Beata.   

- W 1998 r. przeprowadziliśmy się do nowego budynku i nie wysyłaliśmy
zawiadomień do każdego klienta z osobna. Niepoinformowani mogą być
wszyscy, którzy konto zakładali przed 1998 r. - tłumaczy Wioletta
Radzoch, rzeczniczka Pekao SA. - Ale informację o zmianie numerów
podajemy na stronach internetowych banku. Poza tym na bankomatach są
nalepki z właściwymi numerami telefonów - dodaje. Bank nie potrafi
dziś ustalić, dlaczego poprzedni numer CKC nie został zastrzeżony dla
innych abonentów.       

A pani Ilonka? - - Kilka razy dziennie odbieram telefony do CKC -
skarży się właścicielka feralnego numeru.
--
pjo