[Karty] Re: [Karty] ODP: [Karty] Re: [Karty] Re: [ Karty] Nadesłano do redakcji

Piotr Gralak karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 03 Sep 2003 11:57:56 +0200

SK> Dlaczego część listów w adresacie nie ma listy tylko grupowicza? Regułka w Outlooku mi głupieje :(
SK> ksz

jak daje Reply to wstawia sie imie nazwisko i adres listy.
jak mozna sie latwo domyslic nie chce mi sie tego za kazdym razem
poprawiac :)
a w ogole co to za regulka oparta na nazwie adresata? zmien ja sobie
na adres e-mail. bedzie wtedy jednoznacznie, przeciez tam moga
pojawiac sie rozne rzeczy, nie tylko jak daje sie Reply, ale roznie
mozna to sobie opisac w ksiazce adresowej
chyba ze outlook nie potrafi czegos takiego...

PG