[Karty] Re: [Karty] Re: [Karty] Nadesłano do redakcji

Michal Lesniak karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 2 Sep 2003 23:10:37 +0200

Piotr Gralak wrote:
> [...]

Austryjacy tak jakoś dziwnie mają. Pięć lat temu postanowiłem zapłacić
za jakiś ciuch za pomocą Euroczeku. Wprowadziłem tym ekspedientkę w
popłoch. Nie wiedziała co zrobić z czekiem i czy on wogóle działa. Na
szczęście stojący obok pan na wszystkie jej przerażenia kiwał głową że
wszystko jest w porządku i czek został przyjęty.
Co więcej, kiedy zacząłem zastanawiać się czy kwotę słownie wpisać po
polsku czy po niemiecku, pani wyrwała mi czek, włożyła do drukarki i nie
nie musiałem wypełniać. Wystarczył mój podpis. Taka technika.

Co nie zmienia faktu, że w supermarkecie nie mogłem zapłacic za pomoca
karty VISA. Przyjmowano tylko Maestro.

Michał