[Karty] komentarz do eip w karty online

Roman Habrat karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 31 Oct 2003 19:51:18 +0100

Dnia 2003-10-31 18:52, Użytkownik Przemyslaw napisał:

> No ale co w takim razie z tajemnicą bankową?

Wystarczy zatrudniać osoby niewidome. Skopiują, a nie podejrzą.
Od razu byłoby też dofinansowanie z PFRON.

Ale tak sobie myślę, że to samo załatwić może elektroniczne wysyłanie
dokumentów: skan, podpis elektroniczny wyniku, najlepiej od razu
ze znacznikiem czasu, i wysyłka, a kopia na nośnik.
Ba, na kopii od razu mogłoby się znaleźć potwierdzenie odbioru,
też w postaci takiego podpisu.