[Karty] zastrzeganie w Millennium

krzysztof korus karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 29 Oct 2003 15:08:31 +0100


Głupie ludzie, boją się wziąć odpowiedzialności za własne decyzje. Nie wydać
kopii - ciekawe, coż za powalający argument przemawiający za niewydaniem
kopii powstał w głowie tego pracownika... Z podstawą prawną ciężko. W
u.e.i.p. jest 22.2 - "Wydawca potwierdza przyjęcie zgłoszenia (utraty - KK)
w sposób określony w umowie o kartę płatniczą." Ale to niewiele daje, jesli
pozostawia się uregulowanie tego wydawcy karty (choć pewnie w razie sporu
ustalona w umowie niezbyt pewna forma potwierdzenia zostanie zinterpretowana
na niekorzyść wydawdcy). Pozostaje jedynie wciągnięcie do procedury
bezstronnej osoby trzeciej, czyli wysłanie oświadczenia poleconym.
hris

> -----Original Message-----
> From: karty-admin@listy.icm.edu.pl
> [mailto:karty-admin@listy.icm.edu.pl]On Behalf Of Rafał Ignasiak
> Sent: Wednesday, October 29, 2003 2:47 PM
> To: karty@listy.icm.edu.pl
> Subject: [Karty] zastrzeganie w Millennium
>
>
> Witam,
>
> dzisiaj odbyłem kolejna "miła" wizytę w oddziale millennium.
> Zapragnąłem zastrzec karty. Najpierw uczyniłem to telefonicznie a
> następnie (zgodnie z regulaminem) na piśmie w oddziale banku.
> Poprosiłem o kopię dokumentu z pieczatka banku na dowód dopełnienia
> formalności. Odmówiono mi. Nie miałem dużo czasu, na robienie afery w
> całym oddziale (tym bardziej, że zgubione karty znalazły sie :-)). Czy
> jest jakaś podstawa prawna (poza logiczną), że bank ma obowiązek wydać
> kopię jakiejkolwiek dyspozycji klienta z datą i pieczątka imienną
> pracownika przyjmującego?
> Czy to tylko ja jestem nienormalny, ze wołam o takie papierki?
>
>
>
> --
> Pozdrowienia z miasta nad Wisłą,
>  Rafał                          mailto:rafal_ignasiak@wp.pl
>
> _______________________________________________
> Karty@listy.icm.edu.pl
> http://listy.icm.edu.pl/mailman/listinfo/karty
>