[Karty] zastrzeganie w Millennium

Rafał Ignasiak karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 29 Oct 2003 14:47:01 +0100

Witam,

dzisiaj odbyłem kolejna "miła" wizytę w oddziale millennium.
Zapragnąłem zastrzec karty. Najpierw uczyniłem to telefonicznie a
następnie (zgodnie z regulaminem) na piśmie w oddziale banku.
Poprosiłem o kopię dokumentu z pieczatka banku na dowód dopełnienia
formalności. Odmówiono mi. Nie miałem dużo czasu, na robienie afery w
całym oddziale (tym bardziej, że zgubione karty znalazły sie :-)). Czy
jest jakaś podstawa prawna (poza logiczną), że bank ma obowiązek wydać
kopię jakiejkolwiek dyspozycji klienta z datą i pieczątka imienną
pracownika przyjmującego?
Czy to tylko ja jestem nienormalny, ze wołam o takie papierki?

--
Pozdrowienia z miasta nad Wisłą,
 Rafał                          mailto:rafal_ignasiak@wp.pl