[Karty] Re: [Karty] Wpłatomaty w Eurobanku

Lukasz Kowalczyk karty@listy.icm.edu.pl
Mon, 27 Oct 2003 10:36:52 +0100

Monday, October 27, 2003, 9:56:11 AM, you wrote:

MAJ> Wrocławski bank jako pierwszy w Polsce wprowadza takie
MAJ> rozwiązanie na masową skalę. Zakupił 60 urządzeń, które pojawią
MAJ> się we wszystkich większych miastach. Podczas wpłacania pieniędzy
MAJ> - położenia ich na specjalnej półce - na monitorze wyświetlą
MAJ> informacje jakie banknoty i o jakich nominałach zostały przyjęte.

W jaki sposób działa takie urządzenie? Waży banknowy i oblicza, jaka
ich kombinacja powinna dać taką wagę? Skanuje je po kolei? Ostatnio
kasjer ważył przy mnie banknoty w Multibanku, ale musiał wpisać jaki
nominał kładzie na wadze.

--
Łukasz Kowalczyk