[Karty] [Nordea] stare karty po staremu

Sebastian Malarz karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 24 Oct 2003 19:50:15 +0200

> Nordea twardo stoi na stanowisku ze tylko nowe karty i wznowienia wymagaja
> podpisania nowego regulaminu, a stare dzialaja po staremu.

To jest stanowisko zgodne z ustawą.

Tak samo jest w innych bankach, które nie wymagają podpisania umowy
dla istniejących kart, a tylko dla nowych i wznowionych, wydanych po
13.10.2003.

Inna kwestia, że dla tych kart to obowiązujące te same zasady i regulaminy,
jak dla kart nowych i wznowionych.

> A jakby sie komus zachcialo wymienic stara karte na nowe warunki to placi
30
> zl - jest to w cenniku jako "rezygnacja z karty w trakcie jej ważności"

Ale bezsensowna opłata, nie wiem czy faktycznie tak to jest zapisane w
tabeli opłat
i prowizji, ale głupszej nigdy nie widziałem. Po co rezygnować, skoro można
ją
po prostu zastrzec ?

Pozdrawiam,
Sebastian Malarz