[Karty] Re: drobiazdzek w NRB i KARTA 03

Mariusz A. Jasiński karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 17 Oct 2003 16:10:24 +0200

Użytkownik Piotr J. Ochwal <pjo@ochwal.net> napisał:

>w życiu! No chyba, że ktoś go po drodze poprawi. (hint: na poczcie z
>trabką jeśli wpłata dojdzie do komórki przelewów np. z urzędu
>nieupecetowionego, to niestety poprawią lub popsują i z reguły
>przejdzie - ja byłem orędownikiem zwracania kwoty wpłacającemu)

to poproszę więcej informacji jak to poprawiacie te numery,
bo ja właśnie otrzymałem wpłatę od obcej mi osoby,
gdzie odbiorcę nie jestem ja tylko jakaś firma, a rachunek mój w pelni się zgadza

i wogóle to jak uważacie jak powinienem te pieniądze zwrócić, jeśli jest to wpłata gotówkowa (nie przelew) ? widzę tylko dane wpłacającego,
czy powinienem się kontatkować z bankiem czy sam jest oddać np. przekazem ?

aha, pieniadze przyszły na konto w mBanku

MJ