[Karty] drobiazdzek w NRB i KARTA 03

karty@listy.icm.edu.pl karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 17 Oct 2003 15:12:15 +0200

This is a multi-part message in MIME format...

------------=_1066396335-13564-38

1. No myslę, że nie w Dekadzie.

2. No więc z tym NRB to tak sobie nie za zbardzo. Przelew do znajomej,
właśnie po takiej głupiej zamianie cyferek, nie doszedł. Co byłoby
prawilno. A właściwie to doszedł, co już jest nieprawilno, bo do obcej
osoby. A jakie potem korowody... Przelew wyszedł z BPH PBK, jeszcze nie wiem
dokąd, ale mam się dowiedzieć. Co dowodem, że jednak coś/ktoś powinien
sprawdzać nie tylko numer ale i adresata.

Anka

------------=_1066396335-13564-38

<HTML><HEAD>
<META http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-2">
<META name="GENERATOR" content="onet.poczta">
<STYLE TYPE="text/css"><!--P {margin:0px}--></STYLE>
</HEAD><BODY>
<P>1. No myslę, że nie w Dekadzie.</P>
<P>2. No więc z tym NRB to tak sobie nie za zbardzo. Przelew do znajomej, właśnie po takiej głupiej zamianie cyferek, nie doszedł. Co byłoby prawilno.&nbsp;A właściwie to doszedł, co już jest nieprawilno, bo do obcej osoby. A jakie potem korowody... Przelew wyszedł z BPH PBK, jeszcze nie wiem dokąd, ale mam się dowiedzieć. Co dowodem, że jednak coś/ktoś powinien sprawdzać nie tylko numer ale i adresata. </P>
<P>&nbsp;</P>
<P>Anka</P>
------------=_1066396335-13564-38--