[Karty] Najwiekszy deal Euronetu ;)

karty@listy.icm.edu.pl karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 16 Oct 2003 08:40:14 +0200

>Hmm, a można gdzieś poczytać/usłyszeć o jakichś szczegółach
(przemawia
>przeze mnie głównie 'współciekawość zawodowa' - robiłem system na
> Tuxedo w czasach gdy w Polsce jeszcze mało kto tego używał...)

System jest autorstwa firmy Nomad Software www.nomadsoft.co.uk i
jednym z autorów tego systemu jest Polak. Systemi jest modularny a
w okrojonej wersji śmiga jak burza.
Ci co znają Tuxedo i wiedzą jak dobrze skonfigurować Informixa
wiedzą że na dobrej maszynie mozna osiągnąc wiele.
Jesli miłabyś ochotę ... to możemy porozmawiać o "możliwościach"
Tuxedo na priv.

 Tomasz
< NOTO >
gg:3381954