[Karty] Re: nowosc w TOiP Multibanku [b.krytycznie]

Sebastian Malarz karty@listy.icm.edu.pl
Mon, 13 Oct 2003 19:24:19 +0200

> Umowę się sciąga w .pdf ze stron mBanku:)
> Ja już dostałem podpisaną wraz z nowym cennikiem i regulaminem.

Nie żebym się czepiał, ale to chyba nie tak się "podpisuje" umowę, że coś
ściągam ze strony
banku, drukuje i wysyłam z nadzieją, że może ktoś to otrzyma, zaakceptuje,
podpisze, odeśle :-)

Możliwe, że to już tak nisko upadło, ale MultiBank przyzwyczaił mnie, że
najpierw do mnie przesyła
dwa egzemplarze umowy podpisnej z ich strony, a dopiero ja je podpisuje i
jeden odsyłam - i tak
też się spodziewam :-)

Pozdrawiam,
Sebastian Malarz