[Karty] Rzepa - Ochrona dla uczciwych - "tajny numer identyfikacyjny"

Grzegorz Podsiadło karty@listy.icm.edu.pl
Sat, 11 Oct 2003 20:25:48 +0200

Hello Przemyslaw,
Saturday, October 11, 2003, 7:08:16 PM, you wrote:

> Zdaje się, że to pierwsze :( Łatwiej i szybciej.

No to będzie temat dla UOKiK, albo i kogoś/czegoś więcej.

W temacie artykułu którym zacząłem ten wątek - pani Myczkowska mi
odpowiedziała, stwierdziła że zdanie o tajnym kodzie powinno brzmieć
inaczej, "tak aby informowalo o tym ze przegrane informacje oraz
PIN moga posluzyc do realizacji transakcji."

Przy okazji na moje pytanie o brak odpowiedzialności klienta za
transakcje sklonowaną kartą padła odpowiedź, że takie jest stanowisko
banków. Coś mi się nie chce w to wierzyć.

--
empeg