[Karty] Rzepa - Ochrona dla uczciwych - "tajny numer identyfikacyjny"

Wojtek Frabinski karty@listy.icm.edu.pl
Sat, 11 Oct 2003 16:18:22 +0200

Thursday, October 9, 2003, 5:48:42 AM, you wrote:

GP> Jakieś pomysły co miała autorka na myśli pisząc "tajny numer
GP> identyfikacyjny" ? Bo coś mi się wydaje że myślała o PINie...

A moze jakies pomysly co mial na mysli Pan Remigiusz z ZBP ?

"Ustawa będzie chroniła uczciwych klientów posługujących się kartami.
Ci, którzy liczą, że nowe przepisy umożliwią im dokonanie oszustw i nadużyć,
bardzo się rozczarują. Aby ułatwić przepływ informacji, zostanie stworzony specjalny
rejestr nierzetelnych klientów. Banki same będą do niego zgłaszały dane podejrzanych
osób. Znajdą się w nim nazwiska tych, którzy np. pobrali gotówkę z bankomatu, a potem
reklamowali tę transakcję, tych, którzy nie spłacają kredytów zaciągniętych kartami,
i tych, którzy dają karty innym, aby udając złodziei, podejmowali
pieniądze"

Bo nie wydaje mi sie, zeby BIK albo Rejestr niesolidnych
kredytobiorcow w ZBP przewidywaly gromadzenie takich danych.

--
Wojtek Frabinski
wojtekfr@alpha.net.pl  ICQ 50443653 GG 212730