[Karty] Security by obscurity strikes again?

Maciej Bebenek karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 08 Oct 2003 17:35:08 +0200

Dnia Wed, 8 Oct 2003 17:26:07 +0200, Piotr J. Ochwal <pjo@ochwal.net>
napisał:

> A po odpowiedzi TAK?

Mialo byc TAK :-(

> Bankomat w Pekao 3 O/Katowice po udzieleniu powyższej odpowiedzi
> przez ponad 2 lata wyświetlał informację, że "drukarka jest popsuta" :-)

A moj ulubiony euronet caly czas mowi, ze mu zabraklo papieru...

Swoja droga, nie wiem, moze juz byla na ten temat dyskusja. Czy nie
uwazacie, ze w momencie, gdy transakcja nie doszla do skutku, bankomat
powinien drukowac kwitek potwierdzajacy blad? Niezaleznie, czy to byl
timeout czy brak banknotow :-)

M.

PS. Ostatnio w Turcji bankomat odmowil mi wyplaty z powodu ... braku
pieniedzy :-) I to nie u mnie na koncie.