[Karty] Security by obscurity strikes again?

Roman Habrat karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 08 Oct 2003 15:05:11 +0200

Dnia 2003-10-08 13:42, Użytkownik Adam Plaszczyca napisał:

> Ciekawe, bo IMHO jednak będzie to negatywnie rozpatrzone - stan
> bankomatu się zgadza.

Ale przy transakcji zarejestrowana jest "awaria podajnika".

Swoją drogą, kilka dni temu miałem taką "awarię podajnika" w maszynie
Euronetu w Tesco na Kabatach - czarnej klapki tam nie zauważyłem,
ale kto wie? Być może jest widoczna tylko od środka.
Muszę sprawdzić czy mnie przypadkiem nie obciążono.

Ten konkretny bankomat jest dość pechowy, bo wyjątkowo często nie działa
drukowanie potwierdzeń. Trudno powiedzieć czy drukarka jest tak wadliwa
czy ktoś zapomina uzupełnić papier.
---
Roman