[Karty] Re: KARY płatnicze

Mariusz A. Jasiński karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 02 Oct 2003 14:52:32 +0200

Użytkownik Witold Dębicki <witekd@po.onet.pl> napisał:
>From: "Mariusz A. Jasiński " <mja@onet.pl>

>eKonto mBanku przestaje być darmowe !!!
>musiał płacić 2,5 zł miesięcznie, co daje 30 zł rocznie
>
>A skąd wywnioskowałeś, że to ubezpiecznie jest obowiązkowe ???
>BTW ubezpieczenie nowych debetowek kosztuje 1,7zl

Tak rzeczywiście, przepraszam mBank za pomyłkę,
Jest to wszystko namieszane, i sam nie wiem jak mam to intepretować.

Byc może że mbank odpowiada powyżej 150 euro, a ubezpieczenie (dobrowolne) jest dla sumy do 150 euro.

Na to wskazuje:

Posiadacze kart wydanych po 1.10.03 są objęci Nowym Pakietem Bezpieczna Karta.
Ubezpieczenie obejmuje okres 30 dni przed utratą karty.

Suma ubezpieczenia na wszystkie wypadki w okresie ważności karty to:

	150 EUR dla karty Visa Gold

	150 EUR dla karty Visa Electron

MJ