[Karty] Re: [Karty] Re: KARY płatnicze

Piotr Borówko karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 2 Oct 2003 13:32:50 +0200

----- Original Message -----
From: "Mariusz A. Jasiński " <mja@onet.pl>
To: <karty@listy.icm.edu.pl>
Sent: Thursday, October 02, 2003 12:29 PM
Subject: [Karty] Re: KARY płatnicze
> nie wiem, czy już głośno to pisaliście, ale ja właśnie dopiero załapałem,
że eKonto mBanku przestaje być darmowe !!!
> w końcu konto bez karty to nie konto, a za ubezpieczenie VE każdy będzie
musiał płacić 2,5 zł miesięcznie, co daje 30 zł rocznie
> a oprocentowanie malutkie, powoli zaczyna mi ten mBank być wogóle
niepotrzebny :-(

A jak pracowicie studiowałem wczoraj wieczorem
strony mBankowe i wcale mi nie wychodzi, żeby jasno
było napisane, że ubezpieczenie jest obowiązkowe.

Ani dla "starych" kart, ani dla "nowych".

No chyba, że brać pod uwagę, to, że wczoraj pisali
dla starych, że "można" a dla nowych że "jest" ubezpieczenie.

Ale w tej chwili mamy na stronie

http://www.mbank.com.pl/oferta/ekonto/karty.html

"opcjonalnie: pakiet Bezpieczna Karta"
-------------
"opcjonalnie: nowy pakiet Bezpieczna Karta"

więc chyba przedwczesny alarm.

Gdyby nie to mB strzeliłby sobie samobója w najgorszym
stylu, na którym straciło tylku fanów Inteligo.
Bo mnie uczciwe obowiązkowe 1 zł/mies za kartę
w Inteligo wcale nie przeszkadza, a jakieś takie
wprowadzanie bocznymi drzwiami by bardzo.
Ale nie widzę, żeby tak było.

Pozdrawiam.