[Karty] propozycja

Roman Habrat karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 02 Oct 2003 13:03:07 +0200

Użytkownik Rafał Ignasiak napisał:

> zobaczcie jakie dostałem propozycje po próbie dokonania płatności KK za
> aukcję na eBay-u:
>
> Sorry, we are unable to process payment for your ebay item at the moment.
> The billing address of the credit card provided must be verified with your
>  issuing institution before payment can be processed.
>  Unfortunately, since your issuing institution is overseas,
>  we are unable to obtain verbal verification over the phone.

Ostatnie zdanie jest moim zdaniem niezbyt prawdziwe.
Gdy kiedyś płaciłem tam w zwykłym sklepie kwotę ok. 2000 USD,
to po łańcuszku:
"klient - sprzedawca - centrum rozliczeniowe - ... - bank w Polsce"
odbyła się normalna telefoniczna weryfikacja głosowa z podawaniem
danych typu nazwisko panieńskie matki.
Dlaczego eBay nie może zrobić czegoś takiego?
Może a) zadzwonili raz, trafili na środek nocy lub 'przetwarzanie'
i uznali, że się nie da,
b) specjalnie zasłaniają się wydumana niemożliwoscią aby mocniej
weryfikować klientów.
---
Roman