[Karty] [Karty] Re: Eurobank już c hodzi

karty@listy.icm.edu.pl karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 02 Oct 2003 08:59:28 +0200

Nie zapominajmy o Gwarancjach Funduszu Bankowego.
Sam pomysł jest niezły ... trochę TOiP to burzy :(. roczne
utrzymanie karty debetowej to wcale niemałe pieniądze.
Wiem że jestem spaczony mBankiem :)

Reklama mi się podobała ze względu na mała ilość czerwieni.
Obawiałem się "czerwonego szaleństwa" :) sądząc po stronach www.

>na pbb ktos nazwal ten bank  tEktUROBANK co jest
>wg mnie trafnym przeciwienstwem bankow marmurowych :-))

To samo tyczy się mBank-u .... w M1 wystawili urządzenia ... ale
jeszcze nie działają (trochę to nieprofesjonalne).

 Tomasz
< NOTO >