[Karty] Re: [Karty] Re: [Karty] Re: [Karty] Re: Euroba nk już c hodzi

Karol karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 1 Oct 2003 22:10:47 +0200

----- Original Message -----
From: "Piotr J. Ochwal" <pjo@ochwal.net>
To: "Karol" <karty@listy.icm.edu.pl>
Sent: Wednesday, October 01, 2003 8:51 PM
Subject: [Karty] Re: [Karty] Re: [Karty] Re: Eurobank już c hodzi

> a skąd pewność, że nie zaniżył?

> Nie wszystkie dochody na PITcie rocznym wynikają z PITów od płatników

> Nie zawsze. Ja np. w tym roku jeszcze nie składałem PIT-5, a roczny za
> 2003 jak najbardziej złożę.

Ale dyskusja jest o tym, ze "przyjmuja podpisane przez Kowalskiego".
To jak inaczej podatnik ma potwierdzic swoje zeznanie ? Ma przyniesc
swiadectwo moralnosci od proboszcza lub pierwszego seketarza komitetu
dzielnicowego partii ?
A jak urzad chce sprawdzic prawdziwosc danych to sprawdzi.

Pozdrawiam,
Karol