[Karty] Re: [Karty] Re: [Karty] ODP: [Karty] Re: [ Karty] ODP: [Karty] Re: [Karty] Re: Euroba nk już c hodzi

Rafał Ignasiak karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 1 Oct 2003 20:18:55 +0200

Witam Piotr,

PJO> Zauważ, że prawdopodobieństwo jest tylko MNIEJSZE. Nie jest ono
PJO> zerowe. A znam bardzo mało banków, które dadzą kredyt konsumpcyjny
PJO> osobie która nie jest zatrudniona na umowę o pracę. Niewiele banków
PJO> potrafi w takiej sytuacji dac kredyt. Dać drożej, ale jednak dać. Inne
PJO> banki wolą wtopić w jakąś stocznię czy inne Uni-Centrum :)

nie uwzględniacie jednego.
Koleś któryakceptuje kredyt, kredyty, czy górę kredytów może swojemu
przełożonemu powiedzieć " dałem kredyt bo kwity były ok, znaczy
zatrudniony. Szefie ! Nie iwem czemu nie spłaca." To zaświadczenie to
"dupochron" Nic więcej. I tu się zgadzam z Piotrem. Każdy w strukturze
banku może powiedzię w zależności od szczebelka na którym przesiaduje
"mam zaświadczenie" "mam procedurę""mam politykę" ocey ryzyka
kredytowego. A PJO ma rację, że wielu zaradnych i uczciwych ludzi nigdy
nie dostanie kredytu, bo ich podpis jest g... warty. Nie wiem tylko dlaczego
Urzędy skarbowe przyjmują PITy podpisane przez Kowalskiego*

--
pozdrawiam,
 Rafał                            mailto:rafal_ignasiak@wp.pl

 * nazwisko użyte przypadkowo