[Karty] Karta 2003 - spotkanie

Karol Żwiruk karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 27 Nov 2003 21:54:33 +0100

From: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@3a.pl>

Witam,
uff, w końcu znalazłem chwilę , żeby w kilku słowach podsumować wczorajsze
spotkanie uczestników grupy KARTY.

<official mode on>
Spotkaliśmy się w drugi dzień targów KARTA 2003, w restauracji Kabul w
Pałacu Kultury i Nauki. Sponsorem wieczoru, był PENTOR, którego
przedstawicielem był na spotkaniu Pan Eugeniusz Śmiłowski.

Przybyło nas w sumie około 30 osób, intensywne dyskusje i wymiany poglądów
trwały od godziny 16.30 do około 20.30. Potem wszyscy rozjechali się w
grupach do domów.

Jak co rok , na spotkaniu pojawiło się sporo osób, które znają się ze
wcześniejszych spotkań grupy, było także kilka nowych osób, które szybko
znalazły z pozostałymi wspólny język. Jak zwykle poruszaliśmy najciekawsze
tematy, o których dyskutowaliśmy wcześniej na grupie oraz zacieśnialiśmy
nasze kontakty osobiste.

Mam nadzieję, że w tym samym gronie wzbogaconym o kolejne nowe osoby
spotkamy się za rok, a może nawet wcześniej. W toku dyskusji powstał pomysł
zorganizowania następnego spotkania w Krakowie lub Wieliczce. Pomysł ten
przekazuję Wam pod rozwagę.
<offical mode off>

jak znajdę kolejną chwilunię to 'okraszę' fotki nazwiskami i zawieszę na
stronce.
Pomysł ze spotkaniem w Krakowie jest wydaje mi się bardzo ciekawy i z tego
co
zauważyłem ma dużą szansę na zrealizowanie, a zwiedzenie niedostępnych
geologicznych tras w Wieliczce brzmi bardzo zachęcająco !!
:) (ale o tym to nie ja powinienem :)

pozdrawiam !!

--
Karol Żwiruk