Re[2]: [Karty] KARTA 2003

Piotr Gralak karty@listy.icm.edu.pl
Mon, 24 Nov 2003 23:14:10 +0100

PG> co do knajpy...
PG> Jest taka jedna na Kruczej miedzy Wilcza a Piekna nazywa sie Orange.
PG> Jej wielka zaleta jest fakt, ze miesci sie jakieś 100 m od mojego
PG> miejsca pracy :)))
PG> Prosze o szybkie głosowanie, bo moze trzeba by robic jakas rezerwacje.
PG> Oczywiscie jestem otwarty rowniez na inne propozycje

ewentualnie druga opcja - na wilczej, zaraz przy marszalkowskiej, taki
pubik z pomaranczowym neonem, ktorego nazwy nie pomne. w salce na
dole ma wygodne kanapy i fotele, gdyby tak zajac cala to akurat by
bylo miejsca w sam raz.

G.

PS. nie gniewajcie sie, ale wszystkie moje propozycje beda oscylowaly
w okolicach placu konstytucji :)