[Karty] KARTA 2003

Karol Zwiruk karty@listy.icm.edu.pl
Mon, 24 Nov 2003 13:21:32 +0100 (CET)

Od: Krzysztof Kowalski

Słuchajcie, nie podawanie terminu spotkanie do dzisiaj jest chyba jakimś
nieporozumieniem. Tak się dzieje kiedy ludzie zaczynają myśleć o pieniądzach. W
zeszłe lata wiadomo było, że spotykamy się na Karcie, każdy płacił za siebie - i była
przynajmniej frekwencja i było wesoło. A w tym roku nic już chyba z tego nie wyjdzie
- bo nie wiem jak zebrać ludzi na dwa dni przed spotkaniem?

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

nie wiem dlaczego Krzysiu się denerwujesz, po pierwsze zgłoszeń uczestników (do
PJO)było zaledwie kilka - i nie miało na to wpływu - to gdzie i kiedy sie spotykamy,
a po drugie sam pisałeś o terminie środowym - nikt inny nie wyrażał tutaj niechęci
lub chęci zmiany tego terminu.... zatem milcząco zostało przyjęte spotkanie we środę.
A to że spotkanie odbędzie się po 'kartach' to jest jakby naturalne i logiczne.
Pozostaje tylko wybór knajpy i ew. sponsoring.

W czym zatem masz problem i do kogo i o co masz pretensję ?

a nie chodziło o pieniądze (bo koszt piwa czy kawy i ciastka nikogo nie zrujnuje),
tylko o jakąś taką "atmosferę" i zaproszenie kogoś z Visy (szefową) na spotkanie.

pozdrawiam

--
Karol Żwiruk
Świat Kart  http://kartyonline.net