[Karty] odpowiedz z BPH

Michał Leśniak karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 21 Nov 2003 16:05:56 +0100

31 pożdziernika zapytałem BPH o kursy walut i prowizje stosowane przy
przeliczeniach zagranicznych transakcji karcianych. Przeliczniki są
fatalne.

Dzisiaj otrzymałem odpowiedź podpisaną przez pana Kazimierza Dolnego,
dyrektora Departamentu operacji bankowości elektronicznej:

Uregulowania dotyczące walut zawarte są w Regulaminie:
(...)
Wszystkie transakcje dokonane przy użyciu karty, zarówno w kraju, jak
i za granicą rozliczane są przez Bank w walucioe rachunku przy
zastosowaniu ODPOWIEDNICH kursów walutowych.
(...)

Wszystko jasne w temacie kursów ? :))))))
Wystarczyło przeczytać regulamin !

pozdrawiam i do zobaczenia na KARTACH (o ile w końcu ustali się
miejsce i godzina)

Michał

PS . BPH twierdzi, że nie pobiera żadnych prowizji. Czyżby te
odpowiednie kursy były tak dramatycznie złe ?
Czy to się kwalifikuje do prokuratora, czy do Arbitra Bankowego ?