[Karty] z pbb

Maciej Bebenek karty@listy.icm.edu.pl
Mon, 17 Nov 2003 17:59:16 +0100

Przemyslaw wrote:

> ustawiony.
>
> Ogólnie to z tym magnesem brzmi jak baśń z 1001 nocy :)

Disklajmer -j anie nosze torebki :-)

Jest sobie w Warszwie bankomat firmy E. na placu Starynkiewicza. Ktorys
juz raz z rzedu bankomat wyplaca mniej, niz chce. Pare dni temu
potrzebowalem 1500 zl - wydal 500. Dzis 200 - wydal 100.

Tez magnes?
;-)

PS. Poprzednie operacje zostaly zaksiegowane prawidlowo (czyli kwota
wyplacona). Ale ja chce wyciagnac kase, a nie kase wirtualna
;-(