[Karty] karta 2003 - usmiech numeru :))

Karol Zwiruk karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 14 Nov 2003 12:56:41 +0100 (CET)

Od: Jacek.Bernatowicz@spf.pl

>Cytuję:
>"...tytułem: "Karta wstępu na Konferencję KARTA 2003"
>
> lub wykupienie karty wstępu za gotówkę przed wejściem na salę konferencyjną (niestety
> z przyczyn formalnych nie możemy udostępnić płatności kartą płatniczą!) Karty dla
> zarejestrowanych uczestników będą do odbioru od rana 25 listopada br. w recepcji
> konferencji?

a wiedz że organizatorzy bardzo się starali i bardzo im zależało żeby była taka
możliwość, i to że takiej możliwości nie ma (a na targach będą przcież acqiuerzy !!!)
zawdzięczamy naszym AC :)

PS. jeżeli ktoś chciałby otrzymać wejściówkę na konferencję poprosze o kontakt na priv.

--
Karol Żwiruk
Świat Kart  http://kartyonline.net