[Karty] pozdrowienia dla eservis

Przemyslaw karty@listy.icm.edu.pl
Sat, 8 Nov 2003 16:05:17 +0100

> Bo w "moim" Spolem to czesty efekt :-( Juz sie nauczylem i prosze pania,
> zeby poszla na zaplecze i doprowadzila do zwolnienia linii...

Ostatnio byłem świadkeim takiej odpowiedzi (i to nie w Społem)
"Nie mogę autoryzować transakcji bo kierownik wysyła faksy z zamówieniami".

Tak na marginesie : co Klient powinien zrobić w takiej sytuacji?

Albo u Rossmana w Opolu : są 2 albo 3 kasy z czego chyba tylko 1 przyjmuje
karty.
Oczywiście nieczynna. Podchodzę do innej z kartą (tzn. wyciągam kartę po
zakończeniu kasowania)
a pani bardzo niegrzecznie pyta mnie o umiejętności czytania i rozumienia
tego co się czyta.
Wtedy akurat się postawiłem i musieli skasować. Ale czy powieszenie naklejek
na szybie nie jest
jednak przyjęciem jakiegoś zobowiązania? No bo jak się im nie podoba to
przecież mogą zrezygnować.
A jak mają, to co klienta obchodzi, że w jednej kasie jest POS a w innej
nie.

Przemysław