[Karty] program DC 4 karty

Sebastian Malarz karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 31 Dec 2003 19:28:37 +0100

> Chodziło mi o to, że 99% ofert zniżek dotyczy Difolt City ;-)

Też zauważyłem, ale to jeszcze jestem skłonny wybaczyć, bo mało
kto z osób dłużej pracujących czy działających w Warszawie dostrzega,
że poza stolicą mamy jeszcze parę innych miast :) To nie tylko
przypadłość akurat Dinersa, co większości warszawskich firm :)

> Zgadza się. Ale i tak dobrze, że DC Polska zaczął robić COKOLWIEK w
> tym kierunku.

Cokolwiek, nie znaczy, że dobrze. Moim zdaniem trochę zły kierunek
obrali :)

> PS. Zgodnie z Pańskim życzeniem, Pański mail został przeforwardowany w
> pewne miejsce :-)))

A żmija z Ciebie :) Wiedziałem, że to zrobisz i nie ukrywam, że nie jestem
z tego zadowolony :( w końcu to "nasza prywatna" grupa dyskusyjna, gdzie
chyba trzeba będzie bardziej kontrolować to co się pisze (o ile się
oczywiście
cokolwiek krytykuje a nie tylko (po)chwali :-)

Pozdrawiam,
Sebastian Malarz