[Karty] (no subject)

Wojtek Pięcek karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 23 Dec 2003 08:29:32 +0100

Mon, 22 Dec 2003 15:56:09 +0100, Roman Habrat pisze:

> To tłumaczy dlaczego niektóre listy przychodzą z opóźnieniem.
> Dlaczego jednak kopie tych samych listów przychodzą wcześniej?

Bo ten ktoś się kapnie i wyśle z poprawnego adresu? ;-)

> Trudno uwierzyć by algorytm antyspamowy działał losowo.
> Czy to jest tak, że czasem czyszczenie obejmuje tylko fragment
> kolejki i jeśli były w niej dwie kopie to jedna przechodzi, a druga
> czeka na kompletne czyszczenie?

Bywa. Teraz mam 36 oczekujących, najwięcej było chyba 100 z ogonkiem.

--
Wojtek

Fingerprint: B0EA 20D7 20B6 24E7 DFFE  0D92 710B EC75 46F2 0982
PGP Public Key available at http://www.keyserver.com
                      or as http://www.pingwin.waw.pl/~woju/public_key.pgp