[Karty] Bankomaty PKO BP - zabezpieczenia

Sebastian Malarz karty@listy.icm.edu.pl
Sun, 21 Dec 2003 14:53:38 +0100

> W szczególności zainteresowały mnie, nikt nie wie dlaczego, te specjalne
> urządzenia - dodatkowe silniczki. Zakłócą tylko pracę dodatków, czy też
> całego bankomatu? Nie połkną karty i nie dadzą przeprowadzić transakcji?

Ta funkcja, dostępna w bankomatach już od co najmniej kilku lat, polega
na tym, że karta wciągana jest przez bankomat z nierównomierną prędkością
co powoduje, że ewentualne urządzenia do skimingu, zamontowane na
bankomacie, nie mogą prawidłowo odczytać danych z paska magnetycznego.

Pozdrawiam,
Sebastian Malarz