[Karty] konkursik świąteczno- noworoczn y :)

Roman Habrat karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 19 Dec 2003 20:08:13 +0100

Dnia 2003-12-19 17:14, Użytkownik Karol Zwiruk napisał:

> http://kartyonline.net/niusy.php?id=490

: Jaki jest Twój pomysł na skuteczną promocję używania kart płatniczych
: zamiast gotówki w punktach sprzedaży?

1. Opłaty zmniejszone do... powiedzmy: znacznie.
    Wtedy już sami akceptanci zrobią promocję że hej.

(Tyle, że za tak trafną do bólu odpowiedź komisja da zero punktów)

2. Usprawnienie autoryzacji, czyli wpłynięcie na operatorów
    aby mozna się było do nich dodzwonić i by systemy mieli wydajne.
    Bez tego to klient, któremu się zdarzy czekać parę minut na
    autoryzację na czele zniecierpliwionej kolejki, dziesięć razy
    się zastanowi zanim użyje karty ponownie. I promocje na nic.

(Tu pewnie komisja rozłoży ręce, że niby Visa nia ma na to wpływu.)

3. Wprowadzenie kart - portmonetek elektronicznych, doładowywanych
    np. w bankomatach. Z takim chipem, aby nie trzeba było autoryzować
    po sieci, więc postulat z p.2 byłby automatycznie spełniony.

(Tak, wiem, komisji chodzi o akcje doraźne, w stylu jaki konkursik
  zrobić na jutro, a nie o to co będzie wdrażane za dobrych kilka lat.)

Gdyby o to samo pytał DC, to wskazałbym że najlepszą promocją byłoby
umożliwienie akceptacji także u innych operatorów niż PolCard, ale
oni pewnie to doskonale wiedzą.

OK. Jak ktoś chce, może wykorzystać moje opinie.
Ja konkurs sobie daruję, polarek kupie sobie sam, o ile mi się spodoba.