[Karty] Fw: [EBANK] Minus dla Nordea Bank Polska

Roman Habrat karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 17 Dec 2003 20:59:53 +0100

Dnia 2003-12-17 20:39, Użytkownik Sebastian Malarz napisał:

> Hmm... tak mi się wydaje, że chyba jeden z moich niedawnych listów
> (co prawda na KARTY a nie na EBANK) nie doszedł, bo sam ostatnio
> zostałem zaskoczony przez jeden bank i zaproponowałem coś
> podobnego - w załączeniu mój post na KARTY z 5 grudnia br:
>
> :w takim razie zaproponować powołanie na naszym forum grupy tzw. ŻÓŁTEJ
> :KARTY GRUPY KARTY (czyli zw. ŻÓŁTA DO KWADRATU :-)) i jako pierwszą
> :nominować opłate za zastrzeżene karty w BGŻ.

Doszło, czytaliśmy, ale hasło nie chwyciło, bo kojarzy się prędzej
z "jajecznicą" Lukasa (która była w porządku) niż z naganą.
Myślę, że tu trzeba wymyśleć coś innego, choćby "dziurawa karta",
albo zastosować ten bank-knot, bo karta to też w 98% produkt bankowy.