[Karty] Karol na czacie

Sebastian Malarz karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 16 Dec 2003 23:06:04 +0100

> Tylko mam jedno pytanie: Czy Bank aby o tym wie? ;-)

Zależy od przebiegu dyskusji, jak się uda to bank wie, jak się nie uda
to bank o niczym nie wie :-))

A poważnie, pytanie do Karola - na czacie będziesz prywatnie (jako
twórca serwisu itp) czy służbowo (faktycznie jako osoba reprezentująca BPH
PBK) ?

Bo jak to drugie to mam w zanadrzu masę niewygodnych pytań :)))

> Bo AFAIK Karol w swojej pracy w banku to raczej z kartami płatniczymi
> to ma mało do czynienia (no, chyba że idzie wypłacić pięć dych celem
> zakupu obiadu w bufecie ;-)

Pięc dych na obiad w bufecie ??? No tak, w stolicy życie jest drogie, może
to dobrze, że ja obiad jem za niecałe 1/5 tej ceny w Katowicach :-))

Pozdrawiam,
Sebastian Malarz