[Karty] czarny przedmiot

Roman Habrat karty@listy.icm.edu.pl
Mon, 15 Dec 2003 16:54:09 +0100

Dnia 2003-12-15 16:23, Użytkownik Piotr J. Ochwal napisał:

> Mania prześladowcza :)

No co ty, przecież to straszna nieostrożność: używa wciąż tego samego
PIN-u, a powinien go zmieniać bezpośrednio przed wypłatą.
Takie lekceważenie podstawowych zasad może go drogo kosztować... ;)
Mam nadzieję, że Łukasz przynajmniej zasłania także ekran, a nie tylko
klawiaturę, już nie mówiąc o wkładaniu karty tak, by nie można było
podejrzeć jej numeru. :)

W zasadzie jedyne pewne to zastrzeganie karty zaraz po wypłacie.
Wtedy nawet bankomat skimujący jest niegroźny.
(Manią prześladowaczą byłoby zastrzeganie PRZED.)
Dla wygody najlepiej mieć plik kart bankomatowych, każda z innym PIN-em
i inną kwotą na inym koncie (najlepiej aby limity były odpowiednie). ;)

:)