[Karty] SKOK card?

Sebastian Malarz karty@listy.icm.edu.pl
Sat, 30 Aug 2003 12:35:34 +0200

> Dostałem dzisiaj do skrzynki pocztowej reklamę SKOKu, na któej była
> taka grafika:
> http://ochwal.net/var/bank/karty/skok.jpg
>
> Ktoś wie, co to za karta, ta tłoczona za filiżanką?

Jak swego czasu miałem konto w SKOK (no tak, gdzie ja konta nie miałem :) to
SKOK wydawał dwie karty - płatniczą Visa Electro (wydawaną i obsługiwaną
przez Citibank zresztą), to ta druga karta na zdjęciu i kartę bankomatową
wyłącznie do bankomatów Euronetu o podobnej grafice co Visa Electron - mimo,
iż bankomatowa, karta ta była wypukła. Może zatem to jest nowy wzór karty
bankomatowej lub - sądząc po wyglądzie - jakiejś karty identyfikacyjnej ?

Pozdrawiam,
Sebastian Malarz