[6BONE-PL] serwer linuxa ipv6

kamkow w interia.pl kamkow w interia.pl
Czw, 20 Kwi 2006, 15:34:25 CEST

Witam, jestem studentem Politechniki Opolskiej.
Na obronę dyplomu wybrałem sobie temat "Protokół IPv6 - wsparcie w
sieciowych systemach operacyjnych"
Chciałbym postawić serwer Linuxa i podłączyć do niego kilku klientów
WinXP. Wszystko w oparciu o IPv6. Na linuxie odpalić DHCPv6 i może
jaeszcze DNS. Z tego co się orientuję nie jest to zbyt skomplikowane, ale
mi nic nie wychodzi, mam duże kłopoty z Linuxem. Poza tym systemy mam
postawione na VirtualPC i do końca też nie jestem pewny czy można na nich
postawić taką sieć w oparciu o IPv6. Wszytsko mam zrobić lokalnie więc nie
musze się łączyć z internetem.

Czy mógłbym liczyć na jakieś wsparcie, Jeśli mógłbymi Pan poświęcić trochę
czasu, jestem skłonnny przyjechać w każdy zakątek Polski, gdyby mógł mi Pan
pomóc skonfigurować to na moim komputerze.

Pozdrawiam Kamil Kowalski.

Poznaj Stefana! Zmien komunikator! >>> http://link.interia.pl/f1924