Tunele do hostów z dynamicznym IP

Krzysztof J. (Ravi) ravi w netlab.eu.org
Pią, 10 Paź 2003, 13:03:11 MEST

On 10 Oct 2003 12:15:08 +0200
Przemyslaw Borkowski <xperience w interia.pl> wrote:

> Czy jest możliwość tuneli do dynamicznych IP np na neostradzie? Ktoś zrobił już coś takiego? wogóle ktokolwiek ma zamiar podłączać takie hosty?

Trafiłeś dobrze...dwa dni temu napisałem coś takiego (213.186.69.58:3060 + prosty klient w bashu ;-)). Na razie jest to w fazie testowej, ale jeżeli chcesz się przyłączyć do testowania to zapraszam na priv z wszelkimi danymi.

p.,
Ravi