tunel ipsec

Lukasz Stelmach Lukasz.Stelmach w k.telmark.waw.pl
Śro, 1 Paź 2003, 12:30:00 MEST

Czołem All!!! (jeśli ktoś to czyta)

Mam problem do rozwiązania. Przedstawię sytuację w punktach:

1. Chcę sobie założyć tunel IPv6
2. W najbliższym czasie w miejscu (-ach) gdzie by się on kończył będą
  zakładane nowe routery.
2a. Routery nie przepuszczają tuneli SIT ani GRE
2b. Przepuszczają tunele IPSec.
3.  Rozwiązanię widzę w podwójnym tunelowaniu.

Pytanie zasadnicze: Czy znalazłby się ktoś, kto byłby w stanie
zaimplementować taki pasztet u siebie dając mi drugi koniec tunelu.

Pytanie pomocnicze: Czy ICM byłby tak łaskawy i mnie mógł w ten sposób
podłączyć.

Czymcie sie ciepło...
--
|/       |_,  _   .-  --,  Już z każdej strony pełzną, potworne żądze
|__ |_|. | \ |_|. ._' /_.         Będę uprawiał nierząd, za pieniąze