tunel a dynamiczny IP

Adam Go³êbiowski adamg w biomerieux.pl
Pią, 22 Lis 2002, 21:03:26 MET

sob 16 lis 2002 00:16:03 CET, panta_rei napisał(a):

> Istnieje jakaś możliwość zestawienia tunelu dla dynamicznego PIv4?
> czy natknęliście się gdzieś na info na ten temat?

Google wie.
A z różnorakich informacji wygrzebanych na ten temat sam próbuje sklekotać
skrypt, który by ułatwiał zestawienie tunelu użytkownikom nie posiadającym
stałego adresu ip. Najwyższych lotów skrypt ten nie będzie, gdyż do
poprawnego działania będzie wymagał php, sudo oraz iproute, ale może
niektórym się przyda. Myślę, że w przeciągu kilku dni dla chętnych
udostępnie wersję testową.

--
http://3572809626/            | Polsko-angielski slownik synonimow:
http://www.mysza.eu.org/      |                     BRAIN TIRE FIRE