Router we Wroc³awiu?

Krzysztof Oledzki oleng w dark.pcgames.pl
Wto, 12 Lis 2002, 19:55:24 MET

On Tue, 12 Nov 2002, Adam [ISO-8859-1] Gołębiowski wrote:

> To ICM zajmuje się jeszcze przydzielaniem tuneli? A ich zarządzaniem
> (zmianą adresu końcówki, itp) ?
Hm, w wolnym czasie administratorów. Ostatnio dostałem nawet BGP. Więc
tak źle nie jest.

> Poprawcie mnie, jeśli się mylę:
> Aktualnie są trzy routery:
> - Warszawa - jak kierunkowskaz - działa, nie działa, działa, nie działa
> - Wrocław  - przyszłość bliżej nieokreślona
> - Poznań   - wygląda na to, że najstabilniejszy
Poza tym możesz mieć tunele do wszystkich 3 i BGP. Tyle tylko że to
niestety potrwa, bo wszyscy robią to stanowczo poza godzinami pracy.

Jest jeszcze POZMAN, ICPNET, XS26.

Pozdrawiam,

			Krzysztof Oledzki