Re: Router we Wrocławiu?

Radek Michalski mailing w krzyki.eu.org
Pon, 11 Lis 2002, 15:51:47 MET

> a on zyje ? wydawalo mi sie, ze pawel go zwinal ?
>
> Robert J. Wozny
> ... W wolnym kraju kazdy moze wyrazac wlasne zdanie... i nikt
> nie musi tego sluchac. (Norman Collie)

No właśnie...problem polega na tym, że informacje o 6bone w Polsce są dość
rozczłonkowane, często nieaktualne i ciężko uchwycić obecny stan rzeczy. Od
dwóch dni próbuję znaleźć konkretne źródło informacji o stanie 6bone na
terenie kraju, na razie bez skutku.
Dlatego może ktoś z Grupowiczów opisałby po krótce jak się rzeczy mają? Czy
sieć się rozwija, czy dogorywa, gdzie można znaleźć listę polskich routerów
itp.
Oczywiście jeśli nie działa wrocławski router, to chętnie podczepilbym się
pod jakiś inny, gdyż chętnie poznałbym mechanizmy IPv6 w praktyce.

Pozdrawiam
Radek Michalski