Najprawdopodobnie chwilowy (niewiadomo jak dlugi) koniec dzialania wezla Wroclawskiego

B.Maruszewski w jtz.org.pl B.Maruszewski w jtz.org.pl
Czw, 31 Paź 2002, 09:39:12 MET

On Wed, Oct 30, 2002 at 08:12:42PM +0100, Paweł Jankowski wrote:
> Witam wszystkich,
>
>   Niestety najprawdopodobniej będę zmuszony usunąc box'a z obecnej lokalizacji. U siebie w firmie mam zbyt wolne łącze
> zeby móc postawić ten router, dlatego najprawdopodobniej zniknie on na jakis czas, na jak dlugo - nie wiem.
> Jezeli ktos dysponuje szybkim łączem i chciałby go uzyczyc na potrzeby rozwoju protokolu IPv6 :), to jestem
> w stanie przeniesc box'a do tego kogos... Jezeli sa chetni, czekam na propozyje.

No powiedzmy, ze u mnie moznaby postawic... Lacze 100Mb/s do WASKu.
Tylko czekam na decyzje ,,gory''. Ale spodziewam sie pozytywnego
rozpatrzenia. Rozumiem, ze przynosisz swoj komputer? Dostep fizyczny
tylko przeze mnie. W weekendy czesciej bywam niz mnie nie ma, wiec bez
problemu.

Pytanie o ruch tez mam. Co prawda 100 Mb jest, ale wole zapytac.

A ja jeszcze zapytam: ,,Wroclawski wezel'' -- jestes juz 3-cia osoba,
ktora pisze, ze go ma. Raz byl na Wittiga, raz jeszcze gdzies indziej.
Czy aby na pewno Twoj jest teraz JEDYNY i nie mozna sie z nikim polaczyc
dogadac?

Bartek M.
--
____  _____  ____ # Bartosz Maruszewski     B.Maruszewski w jtz.org.pl
   |    |      /  # Zalozyciel projektu JTZ:  http://www.jtz.org.pl/
   |    |     /   # moja strona:       http://www.jtz.org.pl/bartek/
\__|    |    /___ # Tel. +48 501 453 621    ICQ: 23261748
          "Sztuka życia - to cieszyć się małym szczęściem"