Najprawdopodobnie chwilowy (niewiadomo jak dlugi) koniec dzialania wezla Wroclawskiego

Paweł Jankowski janekp w qm.pl
Śro, 30 Paź 2002, 20:12:42 MET

Witam wszystkich,

  Niestety najprawdopodobniej będę zmuszony usunąc box'a z obecnej lokalizacji. U siebie w firmie mam zbyt wolne łącze
zeby móc postawić ten router, dlatego najprawdopodobniej zniknie on na jakis czas, na jak dlugo - nie wiem.
Jezeli ktos dysponuje szybkim łączem i chciałby go uzyczyc na potrzeby rozwoju protokolu IPv6 :), to jestem
w stanie przeniesc box'a do tego kogos... Jezeli sa chetni, czekam na propozyje.

Pozdrawiam,
Pawel Jankowski

--
Network Administrator && Chief Programmer
GSM: +48 606 473 779