jakosc "uslug" swiadczonych przez www.ipv6.pl

Dariusz Marcinkiewicz D.Marcinkiewicz w elka.pw.edu.pl
Nie, 21 Lip 2002, 15:08:42 MEST

	Kilka dni temu zalozylem sobie konto na www.ipv6.pl.
Niestety nie znalazlem opsiu jak taki tunel skonfigurowowac pod
OpenBSD - skladnia polecen nie jest taka jak we FreeBSD. Wobec
tego zrobilem to na czuja w sposob nastepujacy:
ifconfig gif0 tunnel 213.25.223.152 212.160.149.88
z tym mialem najwiekzy problem:
ifconfig gif0 inet6 alias 3ffe:8010:45:47::1 ::
poniewz nie mialem pewnosci czy drugi koniec tunel moze miec adres ::
probwalem tez:
ifconfig gif0 inet6 alias 3ffe:8010:45:47::1 3ffe:8010:45:47::2
bez wyraznej zmianyu w dzaialaniu
no i:
route add -inet6 default 3ffe:8010:45:47::1

nietesty z taka konfiguracja nie udalo mi sie pingnac niczego poza samym
www.ipv6.pl, raz tylko udalo mi sie uzyskac odpowiedz od www.6bone.net
ale przyszla ona dopiero na pakieto o numerze 1034 bodajze, www.kame.net
nie odpowiedzialo ani razu
Pare godzi temu dostalem tunel od kolegi Piotra Czerwinskego i wszystko
smiga z ta tylko roznica, ze on przynal mi na konce tunelu adresy spoza
przynanej mi przez niego puli adresow, tak ze nie mialem problow z
kongifuracja tunelu bo opis jak w takiej sytuacji to zrobic jest chociazby
na www.kame.net.

	Moje pytanie: czy fatalne dzialnie tunelu do www.ipv6.pl
jest wynikiem blednej konfiguracji czy to po prostu wina lezy po stronie
www.ipv6.pl?
	Mam prawo podejrzewac wariant drugi poniewaz z mojuego nowego
tunelu nie moge pingnac www.ipv6.pl, co niew wyklucza ze i tak moja
kongiruacja byla bledna.
Z gory dzieuje za odpowiedz.

Pozdrawiam,