Odp: Re: Tunel - runda druga

Marek 'Marecki' Szuba cyberman w if.pw.edu.pl
Czw, 11 Lip 2002, 21:32:22 MEST

On Thu, 11 Jul 2002, Łukasz Żołędziewski wrote:

> Problem chyba nie polegal na docieraniu do tylko ogolnie z
> tunelem wiec proponuje pingowanie jakis serwerow, a nie na liscie
Raczej jednak chodzilo o tunel, a konkretnie o niedokladnie skonfigurowany
firewall IPv4, ktory nie dopuszczal polaczen klasy "nowe" z ICMu; tak to
przynajmniej z mojej strony wyglada, bo zmiana TTL po mojej stronie nie
powinna miec zadnego wplywu na polaczenia przychodzace z zewnatrz, a tylko
te dwie rzeczy dzisiaj zmienialem. Ze swojego systemu od poczatku moglem
laczyc sie z zewnatrz bez zadnego problemu, a problemy w druga strone
umknely mi, bo nie mialem jak tego sprawdzic, a ICM na poczatku jakas
aktywnosc tunelu wykazywal - co jest ciekawe, jako ze nic w tamtym okresie
w konfiguracji sieci nie zmienialem; moze byla to kwestia dziur w
netfilterze we wczesniejszych wersjach jadra.

W kazdym razie, teraz dziala. Dziekuje wszystkim, ktorzy mi pomogli i
przestaje zawracac glowe.

Marecki					      Registered Linux User #79956
w+(---) O- M !V PS+(++) PE Y+ PGP+ t(-) 5 X@ R* tv- b+++(++++) DI+ D++ G++
e>++++ h-- r- y? UF++