ipv6 over ssh

Andrzej Dopierała undefine w atos.wmid.amu.edu.pl
Nie, 16 Cze 2002, 17:12:01 MEST

Bawił się ktoś czymś takim?
konkretnie - jest komputer za siedmioma górami, ... i dwiema
maskaradami do których nie ma dostępu. tak więc klasycznego tunelu nie
ma możliwości zrobić. myślę sobie więc o czymś takim:
serwer ssh z podpiętym jakimś shellem
klient łączy się przez ssh z serwerem oraz przekazuje sterowanie do
jakiegoś modułu... i przez to sie tuneluje ssh :)
ale jak to konkretnie zrealizowac? robil ktos cos takiego? Z tego co
znalazłem można do tego celu użyć vtuna... ale nie miałem z nim jeszcze
nic do czynienia...

--
Andrzej Dopierała
Wydział Matematyki i Informatyki UAM