automatyzacja zgloszen

Maciej 'Agaran' Pijanka agaran w agaran.6bone.pl
Pon, 27 Maj 2002, 00:13:50 MEST

On Fri, 24 May 2002, Paweł Jankowski wrote:

> [...]
> => rozladowac kolejke. Druga nierozwiazania sprawa to bledy Linuxie (raczej nie w
> => zebrze), ktore powoduja braki sciezek w jadrze.
> [cut]
>
> PRzepraszam Rafal ze nawalilem. Ostatnio bylo duzo nauki i innych pierdol i nie mialem czasu zabrac sie za ten automat.
> Jak tylko skoncza sie te cholerne matury to sie za to zabiore.
> Jednak nie wiem czy jest sens rozladowywania kolejki jezeli 6bone-gw nie dziala prawidlowo. Najpierw nalezaloby to
> naprawic, bo i tak routing jest gubiony gdzies po drodze..

jest sens bo nie tylko do 6gw mozna podlaczac, ostatnio staralem sie
wybierac z listy zgloszen takie ktore wiedzialem gdzie poslac zeby bylo
topologicznie (v4) blizej i zeby mialy szanse realizacji, ale mam mniej
czasu ostatnio i przez raczej najblizsze dni nie mam widokow na czas dla
6bone w wiekszych dawkacg

--
Maciej 'Agaran' Pijanka <agaran w agaran.6bone.pl> MAP2-6BONE
i386, Linux 2.2, Pine, Mutt, Slrn, Vi(m), IPv6, Gdb,