cisza ;)

Andrzej Dopierała undefine w atos.wmid.amu.edu.pl
Sob, 25 Maj 2002, 13:06:00 MEST

On Sat, May 25, 2002 at 07:23:20AM +0200, Robert J. Wozny wrote:

> a nie sadzisz ze niektorzy pracuja? i jak to jest napisane: "ipv6 jest
> tylko dodatkiem?" albo sie urlopuja?
pracują? a po co? :>
czy to nie jest marnowanie czasu? :)

(jak się okazało z jakiś tam powodów wypisało mnie z list 6bone... z obu
adresów na jakie byłem zapisany, więc maili nie dostawałem zadnych :( )

> misiu... czy na ondraszku jest v6 ? ;P albo ja czegos nie zauiwazylem
ee.... a co to ma wspólnego? po co Ci tam ipv6? ;)

> jezeli chodzi o xs26 to czy jest to nasza wina ze nie maja wpiecia?
> chyba nie ?
a czy to ich wina że icm nie ma wpięcia? chyba nie ;)

jeszcze jedno - zebrał ktoś listę lg dostępnych w ramach icm-u i nie
tylko? Mógłby się może podzielić? ;)